onsdag den 28. januar 2009

Beautiful Truth

Ord normalt hjuls ud af mit hoved i verbal diarr?fte resulterer i usammenh?ende prosa vrimler med stavefejl og dobbelt ord errors.�Dette er blot den m?, som det generelt fungerer p?tyle Bubble HQ ellers du bare stirre p?n stor ol 'skrigende banner og ikke meget andet.

Men denne post synes at v? snubler mig lidt op, da emnet er s?ersonal.�Det er med t? og sp?ing, at jeg skriver om dette s?ige designer.�t?, fordi han er en n?ven af mine.�Sp?ing fordi han er en n?ven af minen. �Navnet Anthony Vaccarello er blevet fl?undt her f?ovedsagelig p?rund af en headdress han begavede mig fra hans graduate indsamling og p?rund af mit f?e m?med ham hele vejen tilbage i 2006, da jeg anden landede i Texas p?rund af den art af Fashion begivenhed, og han var noget der too.�Med ganske f?urostar ture til Bruxelles og Paris, nogle cheapo Ryanair flyvninger til Hyeres, har det v?t noget af en lang afstand friendship.�Men Anthony er en af de sj?ne par, der kan tage en uendelig nattering om mode uden at f?en smidge tr? s?eg vil holde p?t s?efter dem �� 24.50 Eurostar billetpriser med gusto.�

Efter at vinde Grand Prize p?A HREF="http://www.villanoailles-hyeres.com/site_2006/jeudecadre.html" target="_blank"> Hyeres i 2006 , arbejdede han en kort t?p?endi og har nu besluttet at g?negang med sin debut indsamling, at jeg har set fra start til finish.�N?jeg siger set, jeg virkelig mener utallige e-mails frem og tilbage med mahussive vedh?ede filer "arbejde-in-progress' billeder, som ville tilstoppes op Typepad server hvis jeg indsendt dem op here.�Der har v?t bekymringer, kampe, frygt og afsky, og alt dette Boo-hoo-ness, der fulgte med at designe og skabe din egen indsamling alle Deres lonesome self.�Men naturligvis intet af dette sp?m?til jer, fordi det hele ned til det f?ige produkt.

S?er har vi it.�Anthony Vaccarello's samling, som vil blive pr?nteret p?A HREF="http://www.marialuisaparis.com" target="_blank"> Maria Luisa i n?e uge under couture mode uge i Paris (hvor jeg vil v? der ...). �Her kommer den h?e part.�Hvordan at viderebringe, hvordan jeg f? det, uden at lyde som der er bias i retning af ham som en friend.�Gud ?ig sandheden? �

Det handler for mig mest om de designere, som jeg skrive om, er deres synspunkt i mods?ing til en vis aestetic og st?ere dette synspunkt er, jo mere jeg tiltr?es deres work.�Anthony's POV er st? p?et punkt, violent.�jeg ikke engang gider sp?r Anthony de s?anlige sludder om "Hvad
p?rket dig? " fordi jeg ikke ?er at ?re min egen tarm
feeling.�De kjoler neglig?g skjold kroppen alle p?amme time.�Der er ikke masser af stof til at skjule sig bag, men n?skulpturelle, formet, trukket stramme, slippes l?g st?til kroppen, er der en fantastisk effekt, der er venter p?t blive sluppet l? disse styrkes, blomstrende sort organ blomster at slangen rundt i kroppen.

Sexy er et ord, jeg har fundet sv? at affinde sig med disse kjoler Jeg kan n?en r?ved, at S ord med hud set gennem springet trykt pink organza, en sort tyk gjorden i hele den side af brystet, en spalteformede ned skulderen, og jeg ?er kun at ber?dette ord gennem denne komplekse route.�Det er ikke easy.�Det er ikke wishy washy.�Det er ikke et throw-it-on-alligevel-allenfals affair.�Der er blot alt for mange af dem nem m? outs rundt og m?e mere, s??ette tidspunkt og kjoler tjene som en p?ndelse om, at vi ikke har til alle kast p?? en nochalent m?, og at indsatsen er helt acceptabelt.

M?e jeg har sagt for meget, og nok den udgave er smid n?konfronteret med billederne below.�Oh well.�jeg 'll bare holde denne post for min egen reference derefter at minde mig selv om, hvorfor jeg forts?e med at ops?de synspunkter p?ode, at jo st? jo bedre, og hvordan dette er et primtal example.�

Susie1
Susie2

 Susie3 A

 Susie4 A

 Susie5 A

 Susie13 A

 Susie8  Susie9
 Susie12

 Susie10

 Jo4

 Susie11

 Susie6

 Susie7