mandag den 16. februar 2009

Clyde List kommentaren: Why America Findes .

Der var en gammel kvinde, som gik til hendes klub. Hun kom til det, når hun var en ulveunge, men hun sjældent haft nogen kommentarer at tilføje mere, og ingen betalt nogen opmærksomhed, da hun gjorde. Under et møde dog kunne hun ikke sidde stille længere. "De er alle døde!" hun råbte. Alle kiggede på hende. Alt hun gjorde var at besvare spørgsmålet alle klubbens medlemmer var så bekymrede over: Hvorfor klubben har så få medlemmer br / br / Den ældre du bliver, jo mere du bliver ligesom den gamle dame. Folk ser på dig sjovt, når du siger noget. Du er nødt til at se, hvad du siger. Så hvordan kan jeg, en gammel mand, beskrive b to gange følte jeg det amerikanske kontinent skift under mine fødder /B br / br / Jeg husker de to år, dette er sket. 1959 og 1962. b den 9. januar 1959 de studerende lærer i mit eget værelse klasse gav en stavemåde test. Ordet hun ønskede os at stave var "venligt". Hun sagde: "Vi bør alle sympatiserer med oprørerne i Cuba." /B br / br / Woah! Hun blev kaldt hen til kontoret, right Hun blev forbudt i nogensinde undervisning eller ind i en klasse værelse igen, ikke Forkert. Om at lyse, eerily rolig morgen i januar, den dame var kun sige, hvad alle andre sagde. Den cubanske revolution gjorde amerikanerne stolt. Vi havde vores Revolution og nu andre lande slutter sig til os. Jeg vil overlade det der. Der er et udmærket referat af opstemthed samt skuffelse på Wikipedia. br / br / b Anden gang, jeg følte det amerikanske kontinent Skift under mine fødder /b blev tre år senere. Vores amerikanske Problemer professor bedt om frivillige til at besøge a href"http://web.reed.edu/" Reed College /a for at høre den berygtede oprørsleder, a href "http://en. wikipedia.org/wiki/Gus_Hall " Gus Hall /a. "Jeg kan ikke tro, at lederen af den amerikanske Kommunistiske Parti ville være dum nok til at gå til Reed." vores professor sagde, b "Reed vil rive ham fra hinanden!" /b Han ønskede os til at se de blodbad og lære en god lærestreg om, hvad Amerika handler om. Ak, det er ikke, hvordan det viste sig. Han kunne kun ryste på hovedet i vantro, når rapporten kom tilbage, at Reedies bogstaveligt pounded døren ned på grund af branden kode begrænser sædekapacitet til at sidde og høre og dyrke Gus Hall. br / br / Ligesom gamle dame er nævnt ovenfor, et væsen fra en anden tidszone, kan jeg sidde stille længere. I Og det er b Clyde List set også kender til Sherwood Robin Hood Festival som Friar guffe /b skal stige for at stille to spørgsmål: b 1. Har den amerikanske revolution i 1776 gøre en reel forskel 2. Er vores nation stadig søger efter en grund til at eksistere /B br / br / I Besøg den nuværende b Picturing America /b viser samsponsoreret af a href "http://www.neh.gov/ " b National Endowment for humaniora /b /a og Sherwood Historical Society. Det vil give dig alle de genforsikringsandelen jeg havde brug for. Hvis du ikke kan komme til b Sherwood Heritage Center /b lige nu, kan du, ved alle midler at besøge ahref"http://picturingamerica.neh.gov/" Neh websted for at se en storslået udstilling af showet /a. /i