søndag den 8. marts 2009

Going Home

Tilgiv mig, hvis det lyder loopy, men jeg har været op siden 3:30 ... Det forekommer Maggie er ikke i humør til at sove ... Hun gør et stort og ikke synes at være i et parti af smerte, hun har spiste godt, og de vil lade os gå hjem tidligt rose Herren!

Jeg er ikke engang vil forsøge at beskrive, hvad hendes hoved udseende ... Jeg blev helt chokeret, men havnene til oppustning af vævet Expander er ekstern ... Hvilket betyder, min datter har rør hængende fra toppen af hendes hoved og vil i de næste 3 måneder ... Bed Bed Bed, at der ikke er infektion, kan vi holde Maggie eller ethvert andet barn for den sags skyld fra at trække på dem ...

Far du er den store healer, fortsætte med at helbrede min datter og hjælpe os som en familie at være i stand til at hjælpe Maggie gennem denne overgang og give mig styrke til at være på mine tæer til at forhindre noget i at ske til disse havne i løbet af de næste flere!

Tak alle for dine bønner og skal du ikke stoppe !!!