torsdag den 25. december 2008

Joke af Uge, Uge 5/19/08


Jeg ved, jeg ved, har jeg ikke blogges enhver god ting seneste. Jeg har haft travlt med at arbejde på en kur mod diabetes. Men jeg netop hørt dette på e den anden dag omkring klubhus, så her er det, for du golfspillere:




En dame gik links på hendes lokale golfbane på en bøde Forår. Hun var golfsko særlig godt, men i løbet af hendes spil, mens hun var klar til at køre en 3 Wood, hun var stak som en bi. Brodden til sidst blev så smertefuldt og ubehageligt, at hun gik til den klub hus og spurgte, om der var en læge i huset. Bliver en Country Club, der naturligvis var. Hun fortalte den læge, hun havde været stak som en bi. Han spurgte hende, hvor hun havde været stak. Hun svarede hun havde været stak mellem første og andet hul. "Nå", sagde han, (waaaiiiiit for det) "for en ting, din holdning er alt for lang "! Lad aldrig de stakler Grind Du Down .