fredag den 26. december 2008

Santa Barbara

Jeg elsker Santa Barbara. ingen virkelig, jeg vil sluge Santa Barbara hele og gøre det til en del af mit væsen. vi ledes der i denne weekend for en familie bryllup. Jeg er ikke ser frem til at rejse. "Undskyld mig Mr. Jeg har brug for en kørestol." Jeg har kontanter på hånden for de fattige chap, der har til hjulet mig til min gate og de mennesker, jeg har at afbetale som jeg roll fortiden dem i sikkerhed linje.

tilbage til Santa Barbara, er jeg også glad, fordi jeg kommer til at omfatte min euro papirkurv på et krydstogt stil, som jeg gerne repræsentere ved at bære denne franske Connection kjole. alle har deres "brand", der passer dem uanset hvad, mine er franske Connection. Jeg har indsamlet et par stykker, som har tjent mig godt. her er min seneste udgave. fotografiet ikke gør det retfærdighed, som er typisk for online shopping. når jeg prøvet det på, tænkte jeg, "tage mig til en middag med nogle ex-pats på en ø i Det Indiske Ocean" ... udvej bor. naturligvis mit bryst er større end denne mannequin. Det er lave klippe og hænger meget godt ud for en mere curvy organ. Det beading ser utroligt. Jeg er ikke en beading fan på tøj i de fleste tilfælde, men her var det godt henrettet. dets siger az, det siger Santa Barbara, og det siger tro, gå en god tid med nogle ex pats, vin, og Det Indiske Ocean. indførelse af "millioner dollars kjole" af franske Connection.

Dress
Faithsalutes limping og crutching i en kjole, yndefuld.