onsdag den 18. august 2010

Center for opmaerksomhed: hall tabeller



via Scot Meacham Wood Design
Sidste uge har vi chattede med Scot Meacham Wood på The strejfede rundt Roundtable, og jeg lige faldt i kærlighed med denne stue han gjorde for en klient. Især elsker jeg brug af centeret hal tabel, der anvendes mellem de to back to back sofaer. Selvfølgelig må man have en temmelig stor plads til at gøre dette arbejde, men jeg tror, det især virker, fordi det er en rundbordssamtale mellem to rektangulære sofaer, parret med den lave rektangulære fodskammel. Det er virkelig skaber en stærk knudepunkt, der trækker øjet ret i. Jeg vil meget gerne have en foyer eller hall er stor nok til et center hal bordet, men i mellemtiden, kan jeg drømme. Og holde sig for øje, at disse tabeller ikke behøver kun at være i hallen!

Designer Anita Clark, Stylist Robert Brown, via Michael J. Lee Photography
Et center bordet i en hal eller foyer er et fantastisk sted at udstille en samling, som ingefær krukker i billedet ovenfor, eller en måde at forankre en holdeplads i et åbent rum. De skaber \ "holdeplads \", som kan være meget imødekommende.

via Decor Pad
Interior design af Suzanne Kasler via Veranda (foto Thibault Jeanson)
De Susanne Kasler plads over og Peter Pennoyer foyer under begge tilbud hallen tabeller med behagelige stole - en improviseret læsning Krog.
Peter Pennoyer Arkitekter

via Cote de Texas

design af Frank Roop via Elle Decor (foto af Eric Roth)
Den runde spisestue nedenfor ser ud til at fungerer som en pass-thru så godt. Så tabellen fungerer som både center hall og spisebord efter behov.
Michael J. Lee fotografering for Cordis Management

via Cordis Management

via Trust Real Estate

via Country Living (fotografering af Jonny Valiant)

Jeg brugte en lille center hall tabellen i dette Boston byhus stue design at udfylde karnap - giver et sted for display, improviseret brætspil eller elegant sted at arbejde. Linda Merrill Dekorative Surroundings (fotografering af Michael J. Lee)
Nå, stadig ønsker jeg havde plads til et center hal bordet, men jeg kan forsøge at komme op med noget i min front hal ...



Abonner på:: Surroundings::