onsdag den 27. januar 2010

Efteraar Snapshots

Viburnum Carlesii


Foto af V.carlesii taget til profilen artikel, jeg skrev.

Jeg er glad for at have fundet nogle åndsbeslægtede. Ikke sikker på, hvad vi ville kalde vores stamme, men glad for at have måder, at jeg og mine medmennesker genlyd.

Jeg tror det er tid til nogle billeder. Jeg glemte at erobre den usædvanlige farver af søde kirsebær træ når det er i sin fulde glans, så du bliver nødt til at tage mit ord for det, men rejste rundt på værftet i sidste uge ... og her er nogle af disse billeder.

I år farverne kom i bølger, meget bedre end ellers, men jeg fangede dem på kameraet tidlige med grønne stadig viser.



Fandt dette uhyggelige edderkop inde i fuglen arkføderen.




Den Cornus kousa blade og forladte raking.



Pretty Poison Ivy vokser i en ukrudtsplante domæne, som vi har siden arbejdet for at rydde ud.



Bevis for, at arbejdet bliver gjort her omkring.



Mere bevis.



Farver tamarisk træ.




Jeg fandt et kvarter cache og samlet nogle hedge æbler.





Den sorte øje Susan.




Den søde kirsebær træ faktisk uddybet i farver, før de forlader omsider faldt den anden dag. Her er de gyldne med bark ser meget sort efter regn.



Costmary stadig blomstring med sine knap blomstrer.