søndag den 3. januar 2010

Showhome Inspiration

Showhomes er store inspirationskilder. Ofte et samarbejde med mange forskellige designere, showhomes er fantastisk til at vise de nyeste design, tendenser og kan give dig ideer til nye materialer og inventar, maling farver, og hvordan layout og dekorere værelser. Nogle af mine favorit showhomes er Hampton Designer Showcase, den årlige HGTV Dream Home giveaway, og Kips Bay Showhouse.

Så da House & Home magazine (my fave design mag) for nylig udviklet et showhome, du vidste, at resultaterne ikke ville skuffe. De har designet Princess Margaret Hospital Sweepstakes Showhome i en \ "moderne stuehus \" stil. Du kan se videoerne på House & Home hjemmeside (they're afslører en ny video rundtur i et andet værelse hver uge) og se, hvor dejlig dette hjem er. Det har en reel stille elegance om det ... Jeg elsker den hvide eg gulve, de rolige paletten af ben hvide, naturtræ, og Gunmetal grå. Dens ikke over toppen, og jeg tror virkelig passer ind i de tendenser i retning af mere naturlige belgisk design, der Restaurering af hardware og andre sætter ud. Der er nogle gode design tips i videoerne også - ligesom med et tæppe løber ved foden af din seng til en pop af farve (jeg ville aldrig have troet det!). Det bedste er, at midlerne fra salget af billetter til lotterier gå til kræft til behandling og forskning. Da dette er en årsag kær mig, tænkte jeg ville fortælle dig om denne mulighed for at vinde noget smukt og gøre nogle gode på samme tid.